20100621

multitasking

mul on hullult hea meel, et kunagi ammu poolteist a tagasi noorsootööd sattusin nuusutama. nüüd on tõesti khuul kuulda, kuidas tüüp, kellega koos oled füüsika algtõdesid higistanud või klassikursuse kordamise eeliseid kellu kiigutamisele arutanud, lõpetab ikkagi kooli. või et saad kõne, et ou, tule ja aita pliis mind selle filmiga - kunagi, kui ma ilus ja noor olin, sai jah üks projekt ju tehtud, aga ma ju siis ise õppisin vist kõige rohkem?

S sai sellest Seemnete projektist pisiku külge ja käib nüüd ise filmiklubis. Poole aastaga on suutnud ta selgeks õppida eesti keele - 92p sajast, pole paha, eksole? 3a veel ja siis tahab ta BFMKsse minna. tegelt sihib ta baftasse. pole paha ju? ahjaa, ja nii siis pidin täna ka natuke sony vegases mingeid asju talle näitama. läksin kohale ja sain teada, et nii nagu eelmisel korralgi, oli keskuse kaamera ühes vajalike klippidega kapis luku taga, ent usin noorsugu oli juba juhatajalt kaubelnud mulle dabroo lõhkuda/õhkida kapiuks/lukk.

kangutasin ust, et näha, kus mis riiv asub. ust eest ei tihanud tõmmata, macgyver ei andestaks sellist asja - way too easy´n´messy. nägin šokolaade, joonlaual oli selleni küündimiseks justtäpselt niipalju pikkust, kui tarvis :D.

kirjaklambrist ja kääridest oli abi, lukk sai lahti muugitud.
klipid tõmmatud.
kirjaklambrist ja kääridest oli abi, lukk sai kinni muugitud.

šokolaad preemiaks, mi sou thänkful.

et siis.. noorsootöö murdvarga lisaerialaga?

No comments:

Post a Comment