20090902

kooliaeg

See eriti mõnus aeg, mis algab nii suure sigina-saginaga, et pole aega isegi klassikuid tsiteerides nentida, et käes on suve nukker lõpp. Enesetundele panen praegu hindeks 10, meeleolule 9 ja vaimsele valmidusele 2 - selline tunne, nagu peaks teatris lavale minema teadmata, mis tükk esitusele tuleb :D Seega pole ime, et esimeses klassijuhatajatunnis suutsin esineda selliste fraasidega, nagu : "Kas te saite küsimuse oma vastusele?" ja "Mis päev täna on?". UDUDRUUDUS ma ütlen!

Jip, tuleb nentida, et see lihtne fakt, et mul on esimest korda üksikklass, on päris hea - vägagi mitmeti.

Eile tundsin, kuidas minu tee siin koolis hakkab vaikselt ringi täis saama - need õpilased, kes mu esimesed olid, saatsid nüüd, olles jõudnud kuuendasse, minu selleaastaseid esimesi aulasse. Hinge võttis härdaks ja mingisugune veider võbelus tikkus hinge - ja see oli niiiiii hea võbelus, et pintsel ka ei maali.

PS! Mis värk see on, et õpetajad pärast aktust nagu surnud magavad?

1 comment:

  1. Tead... see on täielik needus... see udundus. Ma ajasin täna tunniplaani segi ja läksin klassi midagi lihtsalt tooma, a üllatuseks leidsin õpilased ukse tagant mind ootamas... hea, et akadeemiline 15 veel möödas polnud. Ilgem jant!

    ReplyDelete