20091124

Elu on kohati nii naljakas, et võid naeru kätte lämbuda.

Poisid ja plikad laskusid täna tulisesse vaidlusse teemal mida mehed, mida naised oskavad - ikka "mina oskan lennukit juhtida" ja "ma oskan süüa teha" ja "ma oskan maja ehitada" ja "sa ei oska pesu pesta".

Ja siis teatas üks päkapikuneiu, et "Poisid ei oska musi teha ja piima ei oska nad ka anda!".

Hiljem, järgmises tunnis sai natuke rahulikumas tempos arutletud, et kas mehed ei tohigi pesu pesta ja naised kosmosesse lennata jne.

"Minu emme ütles, et poistele meeldivad tissid, ma küsisin talt selle peale, et kas issi mängib tema tissidega".

Ja siis tegi see neiu, kellele nii vahvalt kodus elu selgitatakse, mõlema käega OH SA POISS mis sheiki-sheiki / lopa-lopa liigutust!

oleks lind, siis teeks nii :D

No comments:

Post a Comment