20091105

üks veider mäng


Veider ses mõttes, et ma pole seda varem mänginud ja iseenesest pole midagi keerulist.

Seoses läheneva deadline´ga - 30 a muri ei suitseta - mõtlesin, et oleks tore graafikut veidike kruttida niimoodi, et 30. sünnipäeval ma võin ennast juba mittesuitsetajana tunda selmet nautida orkutinägemuses "trying to quit"-persooniks olemist.

Niisama maha jätta - mnjaa, vastikvastik süümepiinadilemma tekib siis ju - ei tee 3 ndl ja siis justkui hüvastijätukepiks lükkad selle palgi endale huulte vahele - nii ei saa ju nautida!

Igatahes, asi hakkas idanema juba kevadel, kui OÜ Ülbik/Nohik tegi ettepaneku drastiliselt vähendada sigarettide hulka me igapäevaeludes. Seejärel ununes teema, ent kerkis taaskord päevavalgele - Värelus oli valmis proovima, ja nii ka mina, kuna mulle ei meeldi enam suitsetamine kui selline (koos kõige halvaga, mida ta endas kätkeb alates kollastest hammastest kuni uniste poisikesteni). Mis mulle ääretult mõnu pakub, on sigareti tõmbamine - coffee and cigarettes, if you know what I mean.. - see päeva esimene mahv, see mõtetetulv ja rahuhetk, mis kaasneb. Ajee.

Niimoodi juhtus ka veel, et ma olen endale mingit asja otsinud kaela rippuma. Katajaewwu tõid mulle miski asja, mis oranž ja käib kaela ja puha. Ainult et selle pöördele on kirjutatud www.help-eu.com ja ma saan suitsetades sitamaigu suhu - nii rebel ma lihtsalt veel pole, et teeks kulmu kergitamata suitsu, suitsetamisest loobumise kard kaelas.

Niisiis tegin endaga diili - mahajätmise diili. Mänguliselt. Ma nimelt nüüd võistlen endaga - kui pika vahe suudan sigarettidele jätta. Lisaklausel sätestab, et iga paus peab olema eelnevast vähemalt 1h võrra pikem. Viimati tegin suitsu pühapäeva õhtul, kui käisin lillede kasvamist filmimas. Mäng hakkas ametlikult pihta hingedepäeval 2009 kell 00.00.

Siiani olen hoidnud end suitsetamast - 2 h ja 30 min pärast siis 4 päeva. Poole paaha.

Ja ei taha teha juba sellepärast, et kui ma nt praegu teeks, siis ma ankurdaks ju endale koljusse mõtte, et JUBA NELJA PÄEVA PÄRAST SAAD JÄLLE. Praegu ma ei tea, millal saan. Aaa - praegu veel on nii, et saan, millal tahan - esimese pausi lõbu :)

Ma ei tea, kas siin on mingi seos, aga need kuradi rallifanattidest bussi-trammi-trollijuhid tekitavad mus tahtmise neile füüsiline karistus määrata ja see ka täide viia - iga faking kord, kui nad kiirendavad/pidurdavad, nagu oleks rooli sattunud purjus gorilla ja palderjanijoobes kassi ristsugutis, kes... no saate aru küll, see ei ole enam naljakas ega normaalne ega sportlik!

Ma arvan, et nädal tuleb ära.


Siis saab mõni bussijuht lõuga :D

No comments:

Post a Comment