20100116

faaaaaaaaaaaaaaaak


neljapäeval on esilinastus. täna on reedevastulaupäeva. jah ma tean, ma töötan pinge all kõige paremini - ent FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK, kas tõesti, ma mõtlen, kas kurat tõesti ja KUIDASKURATVÕTAKS on võimalik kaks korda teha filmimise ajal nii, et salvestad, vaatad tehtut ja jätkad filmimist kustagajumaljuhatab?

mul on väga oluline stseen...puudu.

hea õppetund - tee lühifilme. siis saab vähem selliseid üllatusi.

ja mida mina - usaldasin, AGA ei kontrollinud. iseennast seekord. ja ei tõmmanud tehtut kohe arvutisse, vaid ootasin ja passisin. paras mulle.

iseenesest on ju tore, et noored saavad homme kiirreageerimist mängida. ME ÕPIME ME ÕPIME ME ÕPIME (ja kunagi saame ehk ka midagi selgeks).

ma olen üsna kindel, et viimase poole tunni jooksul vabanesin ma hästi suurest hulgast nõrkadest närvirakkudest. need 17tk, mis alles jäid, on kindlasti väga vitaalsed.

jeeei me!

No comments:

Post a Comment