20100123

faasinihe

Kui eile pea patja puudutas, vajusid silmad sellise mürinaga kinni, nagu oleks liustik maailmale kuupkilomeetrise jäämäe kinkinud. Nii kaua üleval olla on ok, aga see tore närvipinge nüristab. Samas poleks ma eilset ulme mitte millegi vastu vahetanud, see oli lihtneõigejahea.

Täna olen lõunast saadik Laulasmaal Teenifestil. Teatrifestivalisusi. Minu töötoa teemaks oli improvisatsioon, mida ta ka iseenest oli :D

Õhtune osa oli kingitus, wow ja kaunis - noortel ikka on ainest, mida nad südames ja hinges kannavad, ei ole siin ühti tegu arvuti-läbu-vanadinimesedvärdjad-ja-emaisamunnid-teenmistahan-tüüpi noorkodanikega. Elukaare etüüdid olid neil igatahes sellised, kus oli nii sündi, SELLEÜHEJAÕIGE kohtamist, abielu, lahutust, vanadust. Armastust.

xx

Õhtul saime magama 2st, vähemalt mina siis. Kerttu (kutimutikas) küsis, et kas mul päris töö ka on, seda on mult viimasel ajal üha rohkem küsima hakatud - "No Sa ei ole niimoodi pinges, nagu inimesed, kes tööl käivad" :D - "Ma tahan täiskasvanuna sinusugune olla".

MIDA, no mida Sa hing veel tahad? AH?

Hommikul algas festivaliosa, päevased tegevused helipanekust kuni ekspromtjõuluvana mängimiseni (2 lauset, mida suudad valesti ette lugeda, hmm). Näidendid olid .. mõnuasd ja mõni ka valus vaadata. teemalt siis. Ent hea kaeda seda energiat, mis laksab lavalt saali ja tagasi.

Nüüd on kell 0010 ja me tiskotame noortega. Ikka mina arvutis ja püüan korraga ja veerandtunnis mitte üle kolme leidi kaaga loo lasta. Vabariigi tulevik leemendab ja kiidab pillimees justkui unustades, et lood on tõmmatud nende mälupulkadelt ning järjekord on ka nende wishlist. Haaah :D

Elu on ikka sitaks ilus ja lahe, raisk!

(Kas sa panid alt ukse kinni? Ei, osad teevad veel väljas suitsu. ..?!.. What? Ega ma neid ju välja ei jäta. See peab ikka kuradi kõvv suitsunälg olema, kui ronid kell 2 am - 20smth kraadidega tobile, deem!)

No comments:

Post a Comment