20100820

igavene tuli kutimutis

leia seadusest lõik, kus on üheskoos sõnad "noortelaager", "tulemasin" ja "pärak" ja siis tule mulle rääkima, et kell seitse ei või äratust teha. selliste sõnadega lõppeb mu esimene päev laagris. jip, I´m back and having the fun of my life, again :D
nagu eelnevatelgi aastatel, on noored siin vahetuses vabad, humoorikad ja elujaatavad. khuul. võtsime nad aga vastu ja siis õpetasin neile tantsu, teised said sel ajal draamatundi. hiljem tegime hulgim etüüde ja kirjutasime kirju - ja see, et noored salvrätikut wc-paberiks peavad, ei tohiks veel sõnumile vett peale tõmmata! :D
kui enamus päevaseid emotsioone tundus olevat seotud taaskohtumistega - enamus lastest on vanad kalad ja tulevad siia kes sajandat, kes kuuendat korda - siis oi, kuidas mu habe neile ette jäi. sest see on punane. sest see on minu näos. sest ta on. ja nii edasi. sest teisel kasvatajal, Mirkol, on punased juuksed. Õhtu pärl oli minu silmis vaieldamatult avalik kiri, mida ei mina ega paljud teised ei suutnud ette lugeda - " Kes seda kirja loeb, peab Mauri habet katsuma". Kui neli inimest olid naerdes kirja edasi andnud, võtsid viis poissi tuld ja lugesid seda korraga.... Oh õudu, eks see saa veel huvitav olema, missugused kirjad siin veel ilmavalgust näevad :D

kõik need siinsed tegevused on toredad ja vahvad, eriti aga muidugi see magapeksmisrituaal - astud tuppa ja inimesed kammivad juukseid - 5 min tagasi tegid nad sama  - nagu, whaaat? või teist korda hambaid minna pesema - "ma turvan sõpra". või kui saad kolmandat korda selgitada 11aastasele taotluslikku juhmust kiirgavale inimrakukogumile, miks voodile lina on tarvis. või kui astud tuppa, kus on seitse hilisteismeeas noormeest, neist üks lebab palja alakehaga rätiku all ja toa teises nurgas proovib teine endal kõhugaase süüdata. mida ülejäänud selles paeluvat nägid, suudan küll ise oma laagripõlvest meenutada, ent eriti ei taha :D et see leek ikka mõlemas suunas tormaks :D või lähed koos teise kasvatajaga lärmakasse tuppa ja teile vaatab otsa noormees, kes oma nibu silitab - sest "miks ka mitte, ja mida teie öösel teete?"
mul on uitnibud ja me arvatavasti otsime neid poole hommikuni majapealt.
siin kisub ikka väga mike tysoniks ära. nuthin can beat mike´s sick, twisted mind, nuthin!
aight? :D

No comments:

Post a Comment