20130412

the ilus-ilus

kontsert suures linnas
See oli mitte väga palju aega tagasi (ma mäletan seda - see on juba märk sellest, et tegu on hiljutise sündmusega), kui Ken ja Grete mu juutuubi viisid ja üht bändi lasid. Kõik lood olid kaverid, aga ilusas võtmes ja väga, väga mõnusad. Sain teada, et neil tulevat varsti album ka välja. Ja seda mäletan ka, et kõik videod näitasid üht ja sama pilti - must taust ja sellel suurt valge iks. Nüüd, kaks albumit hiljem, sain ma nende kontsertile - nagu paar postitust tagasi eputasin. Ja ossaossaossa! Esimest korda oli heli niii hea ja puhas, et muusika kõlas, nagu oleksime kõik suures stuudios, mitte kontsertisaalis! Hea, puhas, karge! Mu tagasihoidlik ja muusikakauge arvamus on, et nüüd ma tean, kuidas ilu kõlab! Tegelikult ka - vauvauvau!

 Aitäh! 

No comments:

Post a Comment