20091002

mr. Propper bõl zdes

Teemaradadel "Appi, mul on nii sassis /koristamata!"

Natuke, tsipa sassis korter on nagu pühapäevahommikune soeng armsa tüdruku kuplil - teeks pai, aga kammi peidaks ära, sest..see on kodune. Hõumi.

Teistelt eeldan ma miskipärast, et nende juurde minnes ei sattu ma ukseava läbides mööblipoodi või laborlikult steriilsesse kambrisse, kus kõik läigib ning lina on siledam kui äsja mahasadanud asfalt. Ise - Elagu sokipaar voodi ees ja tolmukübe kopiotsal! Ja voodi jätan ka vahest üles tegemata ning raamatud vedelema - hea, kui kondikapis on pesatunne. Kui ma elaksin muuseumis, siis ma oleksin arvatavasti kodu(tunde)tu. Samas ma mõistan - kui keegi külla tulemas, siis ise vilgutaksin lappi nii kuis jaksan.

Does that make a pseudokorratusearmastaja?

No comments:

Post a Comment