20091008

Ralliässad

Ma saan aru küll, et transiit on kokkukuivatatud jne, aga kas siis "EOS" jm kirjadega rallitiimid peavad tingimata oma roolikeerajaid TAK ja TTTK tööle kupatama?! KURADIKURADIKURADIFAKK

ma ütlen, ma olen juba väsinud sest pidevast vanamemmede püstitõstmisest ja ühissõidukisuuruse lumelauaga sõitmisest; samuti ei intrigeeri ka kiirendusmäng "püüan-saada-istuma-enne-süstikstarti -/-äkkpidurdust".

Kallid armsad bussijuhid, kes te Helsinkis inimesi hellitate oma õrna roolikeeramiskunstiga! Palun naaske koduradadele ning laske Mart, Ivo ja Kalle tagasi rallirajale, samuti ma näen ju, kuidas pisar vaikselt voolab mööda Vasja, Priidu ja teiste endiste kolhoosnike tuultesparkunud põski - hing ihkab kombaini, traktori rooli, põldudele, vagude vahele.

Hooligem neist, kes on kurvad ja mängivad reisisaatjaga rodeot!

No comments:

Post a Comment