20140301

betoonist brisbane

Mulle meeldib Brisbane - eelmisel korral sinna sattudes oli Vietnamist veel nii läbi et julgesin voodist ja vetsust ainult tunni kaugusele minna. Aga meeles oli mul see äge mitmetasandiline ratta- ja jooksutee, mis seal mööda jõekallast kulgeb. Nüüd võin rahul südamega öelda, et olen seal ka jooksmas käinud. Ja jalutamas. Ja pildistamas. Lisaks rattateele on Brisbane´i jõeäär palistatud paljude minu silmis täitsa fotogeeniliste betoonelementidega - sildadest raamatukogude ja muuseumideni. Hästi vahva, et inimesed on linnaplaneerimisse loovalt suhtunud ja siin on seda lisaks soosimisele suisa takka sutsitatud! Kael oli pidevast ringivahtimisest kange! Ja uskuge mind, kui tervis on korras, jääb linnast ikka palju parem mulje! Ja mul polnud õrna ainugi, et sillapostid mulle nõnna imponeerivalt mõjuvad!











Paar püstisemat kaadrit ka:




 Kohtumaja ees oli terve posu silmi. Kui meie Justitial on silmad kinni seotud, siis siinpool maakera on õigusmõistmissüsteemil kõik silmad pärani.
 Aitäh!

No comments:

Post a Comment