20100521

idioot. loll.

napakas. idu. õpi aega planeerima. arene. tohman. kenjaalne k ja i-ga. logistiline müsteerium.

umbes sedasi ennast takkaturgutades kõndisin ma kodu ning teadmise, et kõigel on põhjus, poole.

kui võtta plaani teha kahte erinevat toitu, siis mul on vaja lisaks köögile kahte asja - tooraineid ning aega - ja toiduvalmistamise juures meeldib mulle väga, kui seda saab kiirustamata teha.

mul oli kaks tundi aega.

ja plaan oli teha seda lahtist ja soolast pirukat.

muidugi läksin ma keskturu suunal. põikasin läbi stockmannist, et osta rabarberit - mida seal ei olnud, seega jätsin ostmata ka kõik muu vajaliku. miks ma ülekäigurajal otsustasin, et ka midagi magusat on vaja teha, ma ei mäleta. turult sain enamuse asju. Kuna kanafileed ei saanud osta, siis jätsin ka munad ostmata - kodus oli karp, aga mitu seal sees on, seda ei mäletanud ja ega ju aru pole niivõrd palju antud, et heidaks enne väljumist pilgu peale. läksin kanafileed ja mune ostma grossi poodi keska kõrval. tulin sealt välja küpsetuspaberi ja kanafileega. tean, et minu teel on herne pood. mune polnud seal ka. otsustasin, et siis võiks ikka terve ringi juba teha.

siis sain aru, et mul on ju praktiliselt üle tee säästukas. oh seda õnnetunnet. aega oli 1 tund.

edasiliikudes avastasin praktikliselt nurga pealt maheökotervislikukauba poe. jeeeeei. ostsin vabade ja õnnelike, rammusat maaõhku läbi nokaaugu vilistavate kanade mune. läksin koju õnnelikuna - mul on kodu juures mahepood!

kodus oli karbis 4 muna.

ja rabarberikook oli täitsa talutav, ajas L ema nutma ja puha. ning peolt tulles on täitsa nitschevoo teha matkale midagi soolast kaasa - eriti, kui sul kõik vajalik on olemas - kanast munani.

No comments:

Post a Comment