20131204

kiirtee intensiivi

Üldiselt ma energiajooke ei joo - energia tuleb ju enda seest ja see jook pigem imeb seda homse arvelt. Üldiselt sellesmõttes, et paar korda aastas tuleb nii suur karamellimaitseisu peale, et tahaks seda eesti dynamiiti, siis joon. Aga olen küllalt kokku puutunud inimesevaredega, kes "fuckmylife, ma olen nii väsinud, nii stressis"-taktis iga päev 3-4 red bulli sisse kallavad ja siis haavalehtedena ringi vabisevad. Samahästi võiks akuhapet keele alla tilgutada :) Seda, miks limonaad läbipaistvas, aga energiajook läbipaistmatus anumas müügil on, saab igaüks ise teada, kui selle värvi näeb. Pildil olev pudel on ka läbipaistmatu, ja peaaegu, et energiajook - siinkandis on jääkohvi täitsa popp toode -tsipa koffeiini, piimapulbrit, 11% suhkrut, kamaluga mingeid asju veel ja vist oli veelaadne toode ka sees- aga kohvi ja energiajoogisegu? Krt, paar aastat tagasi sai Mammu südari, kui seda soome punast energiajoogimahla jõi, nüüd siis puhas särts veel kohviga koos! Proovisin ära- kell 12 päeval.
Kuni kella kuueni õhtul toimus rinnus ja põues ikka nii korralik tränareiv, et hoia ja keela! Ja ma arvasin kaks aastat tagasi Broome´i pubis vaadienergiajooki nähes, et ega enam haigemaks see lögamajandus minna ei saa. 
Ullike!
Postituse pealkiri sobiks täitsa selle solgi tunnuslauseks, sest arvatavasti hakkab sinna korralikult igasugu tegelasi langema :)

No comments:

Post a Comment