20131225

telgitagused

Ühe töökoha võrra sain Cairnsis veel rikkamaks. Ziko soovitas meil minna kohalikku peofirmasse, mis tegeleb muuhulgas ka telkide püstitamisega. Läksime kohale ja ütlesime, et tere, andke tööd. Küsiti, et kas meil on telkidega kogemusi, mille peale oskasime ainult öelda, et me elame telgis. Ja saimegi tööd - mina ja šotlane Tim. Nicole käis selleks ajaks ühes imeilusas restoranis tööl, millest ta siin kirjutab. Õhtujuhi ametit ma siin pidama ei hakanud, ja see peofirma ei oodanud ka, et me taldrikutega ringi jookseksime. Meie õnneks ja rõõmuks sai suurte peotelkidega mässamine. Ja suurte all pean silmas neid 36m x 25m telke, mille raamid kaheksakesi üles vinnasime, katused peale tirisime ja seinad külge higistasime. Muidugi leidus firmal ka selliseid telke, mis olid väiksemad - 10x15 jne. Lisaks telkidele paigaldasime laulu-tantsulavasid ja riputasime tellingutelt lae alla hiigel siidkardinaid (suuremad telgid on ikka täitsa kõrged!). Nii et rassida saime korralikult ja olgem ausad, mulle meeldib õues olla! 

Kuigi kolleegid olid kõik meessoost, oli see seltskond kõvasti rahulikum ja mõistlikum, kui ehitusel kohatud ülinaljakad kiimaahvid. Töökaaslasteks olid mul hiigelsuur ja süsimust Paapua-Uus Guinea neeger Tony, kes nägi välja nagu süsimust Karlsson; meie ülesmus, kelle iseloomuomaduste rikkalikkus oli võrreldav kevadise rohulible omadega; Kiivi Chris, kes mu nii muuseas ühe veoauto rooli lükkas ja ise teisega minema sõitis (ma sain olla väikse rekka roolis, nänännänäääää!); usa-st pärit Jake, kes nooruspõlves kuulus siiani LAs Vegases tegutsevasse punkrokkbändi Fuck!Shit!Piss!, mis hiljuti arvati Las Vegase rock´n´roll Hall of Fame´i (millest tal enne aimugi polnud) ja millest lähtuvalt palus ta enda poole pöörduda tiitliga Punkrock Legend; mõned meiesarnased reisisellid, kes paariks kuud Cairnsi peatuma olid jäänud. 

Lisaks väga vahvatele kaaslastele saime suht lühikese aja jooksul täitsa suure kogemustepagasi. Kui ma neile CV-s rääkisin, kuidas ma üle 10 aasta õhtujuht olen olnud ja igasuguste lavade-telkidega pmst üles kasvanud, jätsin targu mainimata, et telgi ja lava on alati oma ala asjatundjad püstitanud :) Pärast paari kuud võin öelda, et väga põhjalik sissejuhatav kursus on läbitud. Lisaboonus oli see, et mitte käik, inimesed, kellel telki vaja, ei ela Cairnsis - nii sattusime sageli ümbrusakaudsetesse looduskaunitesse kohtadesse, kuhu muidu poleks kuidagi osanud minna. 

Vahvavahvavahva! 
Aitäh!

No comments:

Post a Comment