20111115

aaaaaaaaaa!!!

Viimasel ajal ongi niimoodi, et ilu-ja ägeduselained on nii kõrged, et ainus mõistlik kirjapilt sellele on AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Mööda elamustetippe seigeldes tunnen üha enam, kuidas väga vajalik on pisikesi pause pidada, et "alla tulla". Oeh. Aga tegelikkus on nii, et vaevalt saime riisipõldude ja vesipühvlite vahelt alla, kui võtsime bussi ja sõitsime Halong Bayd uudistama. Lugesime, et seal on meeletult ilus vee-kivisaare kooslus - ehk mäletate üht James Bondi osa (A Man with a Golden Gun), kus pahal tegelasel oli kaugel Lõuna-Hiina meres oleval saarel mingi saatanlik päikselaser vms. Ja filmis on kaader, kus lennuk lendab nende saarte vahel. Imeilus! Toona seda vaadates mõtlesin, et faaaaaaaak, nii ilus ja sinna küll kunagi ei sattu, see ju nii kaugel!

Seal lahes asub Cat Ba saar ja see on päris hea koht, kust minna laevaga merele. Merel võtsime kajakid ja tegime pisikese tiiru saarte vahel - saari on kokku ligi 3000, seega ainult pooltel või nii tegime ringi ümber :)

Ja ühel saarel - kiviseinal, mis veest välja turritas - harrastasime pool päeva mägironimist. Whoaaaaaaaa, kui äge on kuskil kõrguses kiviprakku klammerdudes üle kere iga lihasega värisedes kalkuleerida, kuhu millist jäset järgmisena asetada!

Ronisime umbes nelja-viite erinevat rada ja tuleb tõdeda, et füüsiliselt on see hea pingutus. Vaimselt ka. Kui üleval vaade nauditud, on kaks võimalust - kas laskud köie ja hoidja abil või ronid alla. Ja allaronimine on palju suurem väljakutse - pooleldi tunde järgi jalga kuskile pidekohta asetada püüdes, puhates, üleni leemendades jõuad alla tipuvallutamisest palju võimsama võidutundega. Jeaaaaah!

Üks rada jäi vallutamata ja näitas, et paar kuud hõlbuelu ei ole kerele hea. See oli selline rada, mis kulges üle kaljust eenduva kivilahmaka - ja avastasin oma suureks kurvastuseks, et pole mul veel neid gekogeene, mis pea alaspidi ronida aitaksid! Aga kuskil mujal ma teen selle ära, kindel laks!

Ahjaa, ühe uue spordiala avastasime ka, aga sellest lähemalt siis, kui asja proovida saab (silmanurgast näen, et sellest tuleb ühte teise blogisse kirjutis).