20121207

tööjuttu

siis, kui on igati okei
Seadusekuulekate work&holiday viisaomanikest maailmakodanikena oleme me praegu holiday-eelses seisus ehk rügame tööd teha. Seda muidugi kohalike silmis - meie jaoks tundub 50 tundi nädalas natuke vähe, võiks ju veel 10h kuskilt lisaks pigistada. Sest ega see hullult ju kaloreid ei põleta ega vaimu nürista - päev otsa kohvisid  ja krevette laudadesse tassida, pisijuhujuttu puhuda, kahvleid-pokaale poleerida ning laualappi välgutada on suht lihtne ning klientidele möla genereerimine hoiab vaimu värskena. Kuigi minust targemad arvavad, et me restoran -The Goose- asub ookeanist 10 m kaugusel, olen mina veendunud, et vesi on pigem 7 m kaugusel. Vaade on pidevalt selline, et noh, ma ei teadnudki, et sinisel nii palju erinevaid ilusaid toone on! Kuna mu tähelepanu on suht hajuv ja asjad, mis ei lange kohustuste alla, on alati ligitõmbavamad, on minus pead tõstnud pisike okeanoloog, kes kandikuga laveerimise kõrvalt pidevalt ookeaniseirega tegeleb. Teate mis? Ilus on! No ja seda olen ma ka aru saanud, et vee toon ei olene ainult põhjast (liiv- hele vesi, vetikad/muda - tume vesi) ja konsistensist (pärast tormi on nähtavus 1 m), vaid ka taevast. Sinine taevas toob sinise vee, pilvine tekitab erinevaid musti laike ning halli taevaga on ka vesi sombusem - seda teame me kõik, eksole. Aga siin on paaril õhtul selline roosa taevas olnud, et kogu ookean on ka roosaks muutunud! Roosa ookean, saate aru? Või noh, mis ookean, meri ikka, siin pole ju laineid :) Aga roosa!
siis, kui on lihtsalt okei
Kuna me restoran asub rannas, siis astub päris palju turiste sisse - ikka igast maailma otsast! Aga ka kohalikud hoiavad meid oma heldes embuses. Oh seda rõõmu ja pillerkaari, mis toimus näiteks Melbourne Cup´i ajal! Kogu kohalik seltsielundkond oli kohal - siinmail on see suur sündmus, kui hobused jooksevad! Victorias on näiteks riigipüha ja isegi lapsed on koolist vabad! Sest hobused jooksevad! Kuna need hobused jooksevad ainult minut-kaks, siis sisustatakse aega muu meelepärase tegevusega - nt iluisama kostüümi valimine. See käib siin nii, et karu sammub Gangham style´i taktis ees ja ülejäänud naeratades ta sabas. Singigängi lugu on muideks iga vähegi meeleolukama sündmuse paratamatu osa, mille järgi me oleme isegi väga, väga, väga vanu inimesi kepsutamas näinud. Ja improvisatsioonilist striptiisi nägime ka selle saatel - apteekrite jõulupeol. Ja pulmapaari, kes selle saatel saali sisenes, nägime ka. Kuigi poleks tahtnud näha. Muusikal on tõepoolest raviv toime! :)
iludusvõistlus
Mis mulle eriti meeldib, on võimalus töötada pidudel, mis toimuvad mujal - nt kuskil spas või jahtklubis või turismitalus. Hoiab eriti värskena, emotsioon on kuidagi eriti laes ja kõik on selline ...eriti tore, noh! Lisaks toidu serveerimisele leian end tihti baarist. Ja oi, kuidas mulle meeldib kallata! Muideks, viin jõhvikamahlaga on nende jaoks midagi väga eksootilist. Meie restorani  lähemat kirjeldust saab lugeda ühe ilusa tüdruku blogist, olen igati nõus :) See meeldib mulle ka, et me Nicole´ga koos saame töötada - ja et meil vahetused ka pahatihti kattuvad, on mõnus boonus! Eelmisel aastal töötasin ma koos prantslaste, sakslaste, inglaste, rootslaste, hollandlaste, iirlaste, itaallaste, albaanlaste ja türklastega ning olin täitsa mures, et kus see austraallane end peidab. Nüüd siis tean - austraallane elab Busseltonis, kes soovib näha, tulgu siia. Me töökohas on neid umbes pool - teine pool on kiivid ehk uusmeremaalased. Kes on austraallastest küll natuke teistsugusemad, ent kui võtta arvesse   fakti, et Austraalia liitriigi loomise ajal pakuti NZ-le võimalust saada seitsmendaks osariigiks, siis ainult natuke. Ja mul on väga hea meel, et ma lõpuks saan kohalikega suhelda - neil külas käia, nendega väljas jõlkuda jne. Sest see ongi ju üks mööda maailma elamise suurtest plussidest -  kohalike olude telgitagustest osa saamine!
meil on kõige värskem kala
Võib öelda, et see working pool viisast tuleb meil täitsa hästi välja! Saab natuke kõrvale panna, et jogurtit ja sushit osta, saab inimestega suhelda, saab veevaatlusega tegeleda. Ma olen väga rahul - ja kas ma mainisin, kui lähedal meri on? Võite ise arvata, mis ma tavaliselt pärast tööd teen :) JAAAAA!
Vetikani ja Liivamaa piir 
Aitäh!

No comments:

Post a Comment