20130125

rahvusvahelisi joogimänge

Niimoodi siis. Järgmine tähtpäev- otseloomulikult - on aastavahetus. On ka koolivaheag, mis väljendub meeletutes rahvamassides, kes on vallutanud rulapargi, poed, pargid, meie armsa restorani ja- nagu arvata võib - ka rannad. Meie tegime seda, mida kõige rohkem ihkasime - ja läksime laudadega randa.
tee smith´s beachile
 Pärast korralikku laineneelamist - ma olen üha rohkem hakanud aru saama, kui väga mitmetriljardiga ma ikka surfamises sakin - suundusime tagasi hostelisse, kus toimus pidu. Varem olime kokku põrganud ka Konkreete ja teiste eestlastega, kes siit u 150 km kaugusel puude otsas konni ja õunu korjavad - saatsime nad Injinupi randa, kus kuuldavasti olid ülikõvad lained olnud :) Seega - pidu suht sama pundiga, kellega koos ka jõulude ajal rannas olime. Samas Injinupi rannas, aga ilma laineteta. Kuidas tähistab väike punt maailmarändureid aastavahetust? Erinevate joogimängudega! Corona, Fat Yak, Toohey´s ja ma ei tea, mis veel õllesordid läksid käiku, et meeleolule hoogu juurde anda. Muideks, sellist õlu, nagu Fosters, mida kogu maailma arvates (tänu reklaamidele ja filmidele) Austraalia joob - müüakse vist ainult lennujaamades, et esmasaabujate üle naerda. Austraalia joob kõike muud, aga mitte seda. Niisiis, väike pilguheit:
palav - 30 -40 vahel.
inglismaa, kanada ja türgi juurtega saksamaa. toimumas viska-pudelilt-pudelikorgiga-kork-maha mängu turniir.  juhhei.
Taiwani poisi lebo. See meie suur puu, mille all nii palju nalja on saanud, kinnistub mällu.
liaanid
beer pong. miks joogimängudes kaotaja jooma peab? / tüdrukud pidid paariks tunniks pikali minema
raamit´ semud.
Muideks, Uus-Meremaal pidavat väga populaarne olema "Opossumi" mäng. Toimub avalikes parkides - puude otsa seotakse õllepurgid. Ja sel ajal, kui muud inimesed pargis teineteise käevangus promeneerivad, toimub nende peade kohal korralik kallamine. Alla ei tohi tulla - purgid tuleb ennem tühjaks juua. Aga purke on nii palju, et ennem oled täiesti kännuämblik, kui lõpusirge paistab. Ja siis kukud - potsti, nagu käärinud marjadest vindine opossum - alla. Kaaskodanikele üllatuseks ja rõõmuks.
tarzanimäng
Mingil hetkel hakkasid inimesed puude otsa ronima - täitsa vabatahtlikult, aga võidu peale, kuna suurel puul on kaks jämedat tüve. Juhhei. Tutvustan veel ühte joomamängu - Kleepuvad Käed on selle nimi. Mõlema käe külge teibitakse suur vms pudel. Nii kaheliitrine, mõelge Karu õlu peale. Käe saab vabaks siis, kui pudel tühjaks joodud. Ehk siis, kui vetsu tahad minna, pead kummutama. Ja mida rohkem kummutad, seda suurem häda on. Ja mida suurem häda on, seda enam kummutad. Oh seda ulakat nooruslikku meelt! :)
Enne keskööd lippasime rannalähedasse klubisse, et nautida suurejoonelist aastavahetust. Meie kahekesi lippasime, kuna läksime hommikul tööle, ülejäänud - kuidas keegi - liipasid. JA teate mida!
  • esimene lugu, mida lasti, oli Austraalia hümn.
  • teine lugu, mida lasti, oli Gangham Style.
  • mida ei lastud, oli ilutulestik. /"Sest kõrval linnas, 50 km eemal, ju lasti"/
See oli suisa nii naljakas, et me läksime kell 1 koju magama.
Selline lusti täis päev siis vs kohalike poolt täiesti oskamatult vastu võetud uus aasta - maailm on ikka kirju nagu sebra :)