20110914

värvikas kuju

Kui ma esmalt meie majahaldajaga kohtusin, siis rääkis ta mulle oma käsilolevast projektist - noored eri maadest pärit muusikud teevad bändi, tripivad mööda maailma jne.  Tundub tore. Trummar on saksa backpacker, kui ma õigesti mäletan. 

Nüüd ühe katuse all elades leiavad igasugused vahvad laused oma tee näiteks hommikukohvi kõrvale.

Need pildid tegime, kui Ameerikas võtteplatse käisime otsimas. 
Täna sain käsikirja parandused valmis.
Mul on tarvis 8 miljonit dollarit kokku ajada. Peab paariks päevaks Sidneysse minema.
Mulle helistas just mu vana semu Baz. Sa ju tead - Baz? Nad on DiCaprioga nädala filminud ja juba on graafikust maas. Kujutad Sa seda ette? 
Seda mikrobussi hakkame võtetel kasutama. Keremaalingud peale ja stuudio sisse. 
Kui me "Australia't" tegime.. 

Ma olen täiesti kahevahel - kas tüübil katuse all kergelt hallitab või ongi nii :)
Igatahes, maailm on eri  masti värvikaid kujusid täis. Ja see on nii tore :)

Aitäh!

No comments:

Post a Comment