20111226

SLS. G!

Ääretult tähtis laineteemaline update:

Kui me alguses harjutasime lauale tõusu ja lainel libisemist seal, kus laine juba murdunud oli, siis natukese aja pärast ütles arengukõver, et roni nüüd sinna kaugemale ka - sinna, kus ei ole vahtu, vaid päris lained. Võitlus murdlainest kaugemale on see, mis tõesti treenib iga lihast - ja olles kaugemale jõudnud, hakkad õigelaineootamislihast treenima. Ja siis võid näha, kuidas kolm meetrit eemal piketeerivad linnud vette - et sealt paar hetke hiljem kala täis nokaga kõrgustesse lennelda.  Ja võib ka näha kuidas lainevallist hüppab umbes kümme kala korraga välja - Sinu kõrval! Kujutate ette! Täiesti Discovery Channel! 

Umbes nädal soolalaine neelamist viis selleni, et ma leidsin end paaril korral 2 meetrit kõrge laine harjalt. Esimesel korral lihtsalt klammerdusin laua külge ja kiljusin nagu Farinelli, aga järgmistel kordadel, kui laine halastas ja mu kaasa võttis, julgesin püsti ka tõusta. Ja teate, kui kõrge tundub kaks meetrit, kui see koosneb veest ja liigub? AAAAAAAAAAAAAAAA! Väga kõrge! Ja teate, mis tunne seal olla on? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Väga hull! :) Ma olen täiesti veendunud, et ma olen Suure Laine Surfar. Geneetiliselt!

No comments:

Post a Comment