20120412

juutuubjääb

Kunagi sai istutud duubelkassettmakk-raadio ees, näpp lindistamisnupul. Kui mõni lemmikum lugu algas, tuli aga nuppu vajutada ja lootma jääda, et et diskor loo ajal vait suudaks püsida. Niiviisi valmis terve virn lemmikviisidega kassette. Nüüd tahaks ka vahest muusikat kuulata - youtubes on peaaegu, et igale maitsele midagi, aga kuidas neid telefoni / mp3-mängijasse lindistada? Mul juhtus nimelt niimoodi, et otsisin paari lugu, mida ei piraadilahes ega kuskil mujal võrguvetes ulpimas polnud (mitte, et ma just kõige usinam seilaja oleks). Kuna kindlasti pole ma ainus, kellel sellised ilmatumasuured mured hingel on, siis jagan teilegi sellist toredat lehekülge, mis youtube´i videod paari lihtsa klikiga mp3-ks muudab.
Nüüd ma ei pea enam ette kujutama ja oma andetuse käes kannatama - George laulab täitsa reaalselt mu klappides!
Aitäh!

No comments:

Post a Comment