20120418

magustoidupidu

kiika kööki
"We´re having a party. Would you be so kind and join us?". Sedasi kutsuvad Taiwani tüdrukud Eesti poisse külla. Viksi ja viisaka poisina tean, et ilusat kutset tagasi ei lükata. Ma vist juba mainisin,  et Nicole´i lahkumispidu oli ühtlasi ka minu üleandmispidu. Kui peopäev lähemale tuli, sain teada, et seekord on teemaks magustoiduvõistlus.  Ehk siis - saadakse kokku, tehakse magustoidud valmis ning siis kambakesi maitstakse ja uuritakse ja antakse omapoolseid kommentaare ning vahetatakse retsepte. Nii et tegelikult ei ole päris võistlus, vaid pigem ettekääne kokkusaamiseks. Ja mul päris mitu retsepti juures, jeeei!
Alguses arvasin, et retseptid. Aga ei, tulevikku ennustati hoopis!
Kui ma uksest sisse astusin, sosistas mu kutsuja vandeseltslaslikult, et "You are the only boy here. You very lucky!". Nali naljaks, aga seda ma tõesti pole kunagi osanud Elult oodata, et mingil hetkel möllan kuskil nurgataguses köögis ühes 11 aasia neiuga  desserte kokku keerata! Väga õnnelik! :) Seda enam, et ma olen sellest seltskonnast siiras vaimustuses! Lõpuks olime kõik kurguni head-paremat täis ja ägisesime-sumisesime pooluniselt kes põrandal, kes diivanil. Niimoodi on väga hea aega veeta!
surrounded by flowers  :)
Peaaegu, et õnnestus rariteetne V -näpuvaba pilt saada.  
 Aitäh! Sajaga!
:)

No comments:

Post a Comment