20120415

Operaator Kõpsi tütred

pikkuse järjekorda, võtt!
Kui Nicole CPA´s (tomatitehas) tööl hakkas käima, siis tekkis tal seal üsna ruttu punt Taiwani sõpru, kes iga ta ampsu ja liigutust suure huviga uudistasid. Aga mitte ainult - nad tegid ka muid põnevaid asju koos ja mõni ime siis, et nad üha rohkem kokku kasvasid. Kui aeg oli niikaugel, et Nicole hakkas lahkuma, pidasime maha suure peo. Seda, kui põhikoolilapseliku uudishimu ja avastamisrõõmuga nad alkoholi suhtuvad, oli üllatav näha. Näiteks huvitas neid väga, kuidas keegi purjuspäi käituma hakkab. "Have you been drunk? Was it funny? Are you good at drinking?" ja muud säärased küsimused näitasid, et tegu on neile suht saladuses püsinud ja müstilisena mõjuva tegevusega. Mis siis ikka, võtsime kätte ja tutvustasime neile tequila slammerit. Majapealt leidsime küll ainult ühe klaaspitsi, aga sellest ja pitsakarbikaantest piisas, et ... :) Kogemuse võrra on nad kindlasti rikkamad, iseasi, kas nad seda mäletavad. Oh seda Elukest :)
"your head so soooft!! Amazing!" :)
Tuli välja, et see oli ka ühtlasi minu üleandmispidu. Nicole´i lennukile pannud, istusin mina nendega edasi ühises lõunalauas, maitsesin üha kummalise maitsega võõramaa maiustusi (sest nad jagavad omavahel kõike) ja kuulasin noruspäi ähvardusi, et kui ma kiirnuudlite söömist ei lõpeta, võetakse kohemaid kaebekõne Eestisse. Nende soojus ja ebatabane viisakus on midagi enneolematult ilusat! Ma ütleks suisa, et neid oleks justkui kasvatatud teadmisega, et hing peab olema külalislahke. Aeg tiksus üha edasi ja edasi ja meist said ka üha paremad sõbrad. 
jeee!!
Ja sõpradega tehakse koos pilti! Ja kuidas veel! :) Ma arvan, et kui ma kuskil mujal maailmas hakkama ei saa, siis Taiwanis modellina kindlasti. Või fotograafina. Või fotokaakulaadijana. Sest pildistatakse kõike. Ja kõiki. Kõigega, mis salvestamiskõlbulik! Igast hetkest, näoilmest, poosist tehakse mitu võtet. Ja siis laetakse kõik pildid sinna sinivalgesse netiavarusse. Uhke! Ütlen ausalt - väljend "Printsess Diana on ajaloo enimfotografeeritud inimene" ei pea enam ammu paika! Pange ühte ruumi kümme Taiwani neiut, andke neile telefonid, iPadid ja kaamerad ning paari tunniga on võetud lugematul arvul pilte! See siis ehk selgitab ka, miks mind viimasel ajal niipaljudel piltidel näha on :)
Nagu näete, meeldib mulle pildistada pildistamist. Muideks, see kahe näpuga võidumärgi näitamine. Ma olen tükk aega arvanud, et nad väljendavad niimoodi rõõmu ja ütlevad juurde "Kadziiiiiiiiiiiiiiiiiii!". Aga ei. Kurvastusega tuleb tõdeda, et vähemalt Taiwanis öeldakse rõõmu väljendamiseks lihtsalt ... "Jeee!". Ühest küljest, täitsa nähhsiis, aga samas - minu variant meeldis neile piisavalt, et kui me koos pildistasime, pakkusid nad ise välja, et võiks nüüd küll "Kadziiiiiiii" öelda.  Jeeeeee! :) Ja teate, mis eesmärki täidab see, kui mõlema käega põskede ees "V" tehakse? Nii paistab nägu väiksem! Või et neile meeldivad Hello Kitty vurrud! Või veel midagi, ma ka ei tea täpselt :)
"V"
Aga lugege ise kokku, mitu pilti minutis salvestatakse:
Mis ma oskan öelda? VAUUU! Elu on ilus -eriti, kui Sind ümbritsevad Operaator Kõpsi elulahedad ja ülisõbralikud tütred!
KADZIIIIIII! 

No comments:

Post a Comment