20130619

K.I ja Lee

Meil oli Busseltonis üks tore töökaaslane, kes veetis oma puhkuse kuskil kohas nimega  Kangaroo Island. Kus Sa, austraallane, ikka mujale puhkama lähed- minna oma suurelt, kängurusid pungil saarelt kuhugi väiksemale saarele, mis... nojah, mul oli nalja kui palju. Kuna saar asub Adelaide lähistel ja sinna meil ka suund oli ning juhtumisi tolle töökaaslase ämm seal saarel ühes majas elab ja kangesti külalisi ootas, siis nüüd võime öelda, et tehtud!
praamile tuli tagurdada - Mitsu on ilma lisakriimudeta! :)
 Känguru Saar on Austraalia suuruselt kolmas saar (aga mis Tasmaania järel teisel kohal on?:)), mida aastas umbes 200 000 inimest külastab. Saarele saab lennukiga, ujudes ja praamiga. Kuna me elame koos Mitsuga, saime osta austraalia kõige kallima praamipileti - 45 minutit ülesõitu vabastab paarisajast dollarist. Ja seda siis, kui töökaaslase ämm meile odavama (saarlase) pileti sahkerdas.
Tüüpiline saaremaastik
 Saarel Disneylandi pole, ostuparadiisi ka mitte. Aga meiesugustele samblaemblejatele pakub see koht võrratult kauni looduse näol palju. Esimese asjana jäime Lee (kolleegi ämm) juurde kõvasti hiljaks, kuna pidime korduvalt kinni pidama, et teeääres ahhetada ja ühe mäe otsa tuli ka ronida.
Meie kauge nõbu Lee
Lee on - üllatusüllatus - kasvatusteadlane - kahekordne doktor ja kahekordne magister, kes kogub suure innuga huvitavaid erinevaid kivimeid, maalib oma kuuris öösiti ooperit kuulates maale, peab lastehoiuettevõtet, ja kõigele lisaks on tal aias puuris haruldane must suur kakaduu, kelle pidamiseks andis valitsus talle eriloa, sest tal tekkis teda tohterdades side. Lisaks käib ta päeval lasteaias kasvatamas. Ja majutab enda juures maailmarändureid, kelledelt vastutasuks kaugetest ilmanurkadest kauneid postkaarte ootab - uuemaid ja huvitavamaid hoiab ta külmkapiuksel. Tihti pahvatab ta oma jutu lõppu hingestatult "Fascinating!". Temalt õppisime ka uue austraaliakeelse väljendi - pretty specky. Väga laia silmaringi, avatud südame ja elava natuuriga persoon, igatahes! :) Ööbisime ta juures paar ööd ja päeviti kihutasime mööda saart ringi.
Selline vesi ja ilm tulevad otse Antarktikast
Kahel õhtul, mis me Kingscote´s - saare suurimas linnas - veetsime, sätitasime end ka loojangut vaatama.

Ja nagu näete, oli loojang nagu kogu ülejäänud Kangaroo Island ühes selle asukatega - pretty specky!