20110328

Hinge hinged

Viimasel ajal märkan ma üha tihedamini, et mul on külas mõte sellest, kui hea on hingamine. Küll vabastava hingamise või mõne muu tehnika teemal, mida ma ise ei küündi valdama, küll tundub mõnel hetkel lihtsalt see ellujäämise aspektist füüsilise maailma poolelt suht primaarse tegevusena. Ikka - hinga. Vee all ujudes või mäest üles joostes või rahulikult istudes. Või et pilateses hingad külgedega. Või enne, kui mikrofoni suu juurde tõstad - hinga.   Ja et kui õigesti hingad, tuleb see hea, rahu hingus. Neid mõtteid on terve tulv. Mul on tunne, et ma varsti saan midagi rohkemat teada. Hingamisest ja hingest ja hinge hingedest  - et kui hingeldad, siis hinge hinged kriuksuvad, ent õigesti hingates avanevad Su ees täiesti uued maailmad. Loodetavasti heas mõttes hingematvad. Nagu oleks uus teadmine arusaamine ootamas, mil ma jälle valmis olen. Põnev :)

Arumaeisaakuidas, aga tundub, et ka Perthis saadakse sellest suurepäraselt aru  :)

No comments:

Post a Comment