20110328

Ma ütlesin teile, professor, siin te juba olite.

Mul on tarvis töö jaoks uuendada tervisetõendit. Ja sellega on ilge jama.

Ütleme nii, et ma võin end vahest kehvasti tunda, ent olen leidnud viisid, tänu millele see kestab väga lühikest aega (tervenemine on alati väga lahe tripp iseendas :)). Tablakavaba elu on vägagi võimalik, ja nauditav pealegi. Ainus ravim, mida musse on manustatud, oli 2 a tagasi süst tagumikku, kui külm pea olematutesse seljalihastesse pesa tegi. Seega olen viimase enam kui kahe aasta jooksul oma perearstist suht kaugeks jäänud. Vähemalt ei ole ma ainus, lohutuseks seegi :)



Ja selle kaugeks jäämisega on ilge jama. Ma nimelt ei mäleta, kes mu perearst on. Maja tean, aga nime ega numbrit ei ole. Ja ei tule meelde ka. And that´s a kind of ilge jama I like!

Kust ma saan teada, kes mu arst on? Nüüd, mil mul teda nii vaja on.. :D Tegelikult ka, kes ta on?

1 comment:

  1. kuskilt kodanikuportaalist saad teada.
    e-riik või miskit sellist. aga sinna saad id-kaardiga sisse...

    ReplyDelete