20110303

liigagi tuttav kukal

Õpetaja, kas Sa käisid Eesti laulu aftekal?
....Kas käisin?
No kas käisid?
Vist olin jah seal.
Jip, ma teadsin seda. Sa olid Publikus ühel pildil. Ma tundsin Su kukla järgi ära.

Kõrvalt (kattub minu mõttega):
Sa tundsid ta kukla järgi ära?
(Elutargalt) No nii see on, kui kuus aastat samas koolis käia.

:)
















 Ütlesin eile direktorile, et tunnen südames suurt rõõmu kõige selle kogemuse ja elutarkuse üle, mida mul on olnud au kogeda. Ent ring on täis - eelmine aasta ma veel kahtlesin ja jäin aastaks, kuid nüüd ma tunnen - iga oma kuklakarvaga - et ma võin südamerahus edasi liikuda, kõik, mis tarvis, on hetkeks tehtud.

Ma ostan lähiajal päris suure seljakoti - nii suure, et see varjab mu kukla.

 Ja lähen vaatan, kuidas kuklapoolel on.

No comments:

Post a Comment