20110406

an apple a day ..

Ma tean nüüd, kes mu arst on. Iseenesest on tõesti võimalik see välja uurida, haigekassa veebis on ilusasti kirjas, et "Oma perearsti saate kontrollida internetipangast e-teenuste alt, riigiportaalist eesti.ee  või küsida haigekassa klienditeenindusest kliendiinfonumbril 16363 (välismaalt helistades +372 669 6630)."
Peaks Eestis ka tegema küsimuste-vastuste portaali, et kui trükid otsingumootorisse "kes mu arst on", siis viskab viite sellele küsimusele (ja loodetavasti ka vastusele). Minusuguseid lolle peaks ju veel vähemalt paar tk olema ja 1182 ka kõike ei tea, pealegi, heeiiii, meil on  tasuta wifit igal pool jalaga segada (ja see toob võõrsilt eestlase tagasi koju kindlamalt kui soolakivi hobuse), onju?
Külastusprotsess oli suht tavapärane - esiteks registratuuri - mida koliti (oi, te kolite - tahate aidata? :)), sealt id-kaardi lehvitamise peale arsti ukse taha. Silt näitas, et kõik peaks juba kodus olema, aga lukukeelt ei olnud näha, seega koputasin ja saingi arsti segada. Leppisime aja kokku ja nagu ikka, kui kuskil on keskealine inimene ja noor inimene ja tehnoloogiavallast midagi uuemat, kui kettaga lauatelefon, sain ka arvuti juures tarka nägu teha ja printeril erinevaid nuppe vajutada. Ja nagu  ikka tihti, tulemuseta.
Õigel päeval tegin ma arsti suisa kurvaks, kuna mul ei ole tõesti mittekuimillegi üle kurta. Selline eluigav jobupatsient. Ja nii vahva, ta ikka täitsa kohe hoolega püüdis midagi leida. (Lõpuks leidis ka). Lõppkokkuvõttes olin ma rahul ja eks temagi oli rahul - minusuguse patsiendi ravimine on nagu magava lapse valvamine (keep that hõbeniit flowing, aight?), vahepeal olid it-vennad uuesti käinud ja printeri ja arvuti vahele juhtme vedanud ning mina sain oma paberi korda.
Tänase osa lõpetas meditsiiniteleturg. Pakuti infot ja kutsuti osa saama - võimalik on saada ikka nii palju erinevaid kaitsesüste, vaktsiine on jalaga segada! Muideks, puugilaks on praegu vist isegi alega!! VAHVA!

Õnneks ei läinud mu paberisse kirja, et mul on kuiv näonahk.

Mul on tore arst, kunagi lähen talle veel külla.

No comments:

Post a Comment