20110430

Harry, g&t please!

Nagu whou.
Paljude inimeste jaoks oli tänase päeva tähtsaim sündmus kindlasti kahe inimese armastus, mis paraku suure meediatsirkuse varju jäi. Käisin isal külas ja tema maailma kõiki uudiseid edastavas staabis nägin selles Buckinghami palee ees oleva massi seas kolme tüdrukut, kes hoidisid plakatit " Harry, Marry me!".
Kuninglikud pulmad - printsi nimi on Harry, seda ma tean - loogiline, et ütlesin papsile, et "Vaata, Harry juba kiilaneb".
Ma arvan, et tegelikult on maailmas peale minu  veel paar inimest, kes ei tea, et abiellus William. Või et milline näeb välja Harry - see ulakam ehk siis  rumalam, kuna jääb tihedamini vahele - aga need inimesed elavad arvatavasti Amazonases või Mooy-Bystybytis.
Aga noh, no knowledge escapes me! Seda, milline näeb välja Harry, sain ma teada täna Kukus. Õppisin seal taas jooke kallama ja mingi hetk hakkasid inimesed küsima, et kas ma tean, et ma näen välja nagu Harry. "Harry-darling, be so kind and pour me some of that sparklin´ g&t, would you?", "Harrrrrrrryyyyyy, õlut!" etc :).

Krdi massipsühhoos ma ütlen - varem joodi ilusaks, nüüd prints Harryks ra.

No comments:

Post a Comment