20110703

mutikünkavälu

20km2 parklat
Mul oli Standstedis umbes 7 ülearust tundi aega, mida parajaks lüüa. Väljavaade loksuda 1,5h bussiga Londonisse, et teha 2h vaatamisväärsusbussituur, pärast mida 1,5 h tagasi loksuda tundus enne eesootavat 13h lennureisi kõike muud, kui isuäratav. Aga aega oli palju ning niisama passides oodata...näääh, selle tulemus oleks ju 13 h üleväsinud ja unetut piinlemist.
in the stn´s belly
Kotihoid maksab lennujaamas 9£. Ainus, mida lähedalasuvate külakeste kohta räägiti, olid bussi-rongi ajad ja piletihinnad. Ma tahtsin aga kuidagi vahetumalt ja raha paremini ringlusse lastes aega parajaks teha.
piloodijooksurada
Võtsin koti selga ja läksin omapäi uitama. Kohe lennujaama kõrval on Radissoni hotell, lootsin sealt rohkem infot leida. Ja saingi teada, et Standstedi lennujaama ümbritseb 20 km2 autoparklat ja et see on praktiliselt ainus elukeskkond. Kuna ma ei tahtnud selle peale ära minna ja selgitasin, et tahan energiat kulutada kohalikku elu mekkides, siis avaldati mulle, et "If you want smth adventurous, then you should take the jogging trail that pilots use". Concierge Albert oli väga abivalmis, tal oli suisa google maps taskusse prinditud. Inglise huumori ehe pärl, jooksuraja teises otsas on pubi - Mole Hill Greeni pubi The Three Horseshoes. Sain sellest alles poolel teel aru. Kuna ma olen Topograafiline Ritardo, siis läksin ma valele poole ja  tegin suht suure ringi, aga see oligi lahe!

möh?
 Energiat kulus rohkem, nägin Montessori lasteaeda ja koertekooli ja Austraalia puhkusereisi plakatit ja sain tulevate (valelt poolt tulid) autode eest võssa astuda. Kohale ma igatahes jõudsin ja pubis olin ka  - päris pikalt, mõnuga - ja väike külapood, kus pisikesi banaane müüdi - seal käisin ka.


näete kahhelkivi? ma ka mitte!
 Siis läksin tagasi hotelli, sest hotellis on pagasiruum ja Albert arvas, et ma võiksin oma koti seiklemise ajaks sinna jätta. Niisama :))


kosutuskoht
See on ikka sajaga lahe, kui avalad ja lahked inimesed on! Big like!! Sedasama väitis hommikul lennujaama bussis kojusuunduv marokolane. Eestlaste kohta. Hmm :)
Igatahes, aitäh!

No comments:

Post a Comment